又係星期日啦.. 聽日又返學啦......究竟這一種生活我們重複了幾多次...今朝11點訓醒..準備好.. 就同呀媽出大埔中心食野..食完行左陣返屋企lu...2點幾.. 呢幾日都冇乜動力去溫書...可能因為我對會考成績已經沒興趣.. 反而擔心自己前路該怎樣走.....
3點出左太和.. 太無聊了..寧願自己一個靜靜地去想一想....說過的話記得嘛..??是會想嘛..??是屬於嘛..??不在乎那地點..只要是..就夠了........時間---我不去計,, 還可在乎什麼....人開開心心是為了什麼.. 沒理由也需開心嘛...??畫面,,我不想見不想諗不想知......
 唐裝仔仔
|