天氣幾時先暖呀.. 好討厭呀....咁鬼涷...呢個禮拜唔想返學.... 但係永遠都事與願違..!!正在倒數的我,,心情..不知道怎形容好了...
今日school 開始早放.. 3點20就放學了..lunch食m記..同劉君同小花食..傾得超興起.. 男孩子的問題..每一位男孩都是一樣的嘛??返到學校.. 被雪襲擊..偷書包,,,我都唔輸蝕... 搶返..哈哈...玩到超癲..經濟堂,,有隻大黃蜂飛左入黎.. 超恐怖..我同sam哥即走開..因為佢係我地頭上.. 好大隻..咁真係好恐怖架嘛...會計堂,,突擊測驗.. 岩岩合格..好彩..
放學回到家..見到枱面一大堆書.. 都無乜心機..好辛苦....返學ge時間仲剩返唔夠2個星期..之後2個星期考試了..你在我的背後替我加油...我知道的..我會好想你的..我會靜下來守候你..我會將心鎖在木盒..等你回來打開....
就當我無聊,已無可救藥 只是真的我很想知道
每次一想到,你把我忘掉 眼淚忍不住在狂飆
到底什麼時候你才會想起我 在夜闌人靜孤單來襲因為寂寞
也許狂歡過後突然孤單而失落 還是我想的太多
到底什麼時候你才會想起我 在值得紀念時刻因為感觸太多
|