尋晚一大班人上左大陸玩.. 但心情不太好...所以令好多人對我唔鍾意了..2點幾先返屋企.. 無訓..一路坐到3點幾..訓左一個鐘到就起身啦...我所有的藉口也是因你而起..根本我不懂..你語氣又為何變差了. 我不知道這樣會令你尷尬....
2月2日.. 一個平常人認為是一個普通的星期六..但係呢個星期六帶比我好多ge改變..對你...對成績....不去胡思亂想,,我也希望做得到...回來再算??我害怕.... 小花 嘉琳,,我好想同你地傾計.......了解下我心事..我好辛苦..我不懂怎去做..完全是個假象,,
由對我公主般寵壞的一個..之後變成叫我收聲的壞人..我應該對你加以憎恨了嘛??
我不想再說話..唯有開始麻醉自己..........mock exam..我好無心機溫..我不適合做人..做木偶.....
呢一分鐘開始計起..你在我心已毫無價值............做什麼也不關我事,, 我唯一可做的..是苦等,,

|