今日同一家人出去睇狗仔..去到屯門...哥基犬..哈哈...好得意呀..4隻腳都好粗架..嘻嘻....影左好多相..
如果我有一刻想你..我會想辦法令自己忘記痛苦.....我不要你,,
閉上眼睛收起雙耳 無人可目送 我或要放鬆 不必管他癢或痛
閉上眼睛不想說話 仍然感受痛 縱有處方止痛流淚眼 亦會腫