到底今日係新一年..定係2008年1月1日先叫新一年....我真係好辛苦,,我知道你就我,你疼我...那我該怎對你好.....我知道被疼是福氣,,那份禮物由今日已經開始唔重要..... 因為我知道禮物有別的意思....不只給我一個..
今日年初一..朝早同呀爸玩啤牌.. win左d啦...跟住一家上左大陸行街.. 去左世界之窗...7點去左食飯..之後back home lu...
我想每一天也開開心心... 我唔想再痛苦下去..我只想聽你一句聲音...讓我知你感受到我存在... 可不可以,,
全世界我也可以放棄 只是不可以沒有你的消息...我不怕 死心不息愛你 表演討好的雜技 不惜更改性格都想配合你...
 
|