尋日同小花返東門.. 都ok多收獲的..之後仲去左按摩........可惜當每天晚上.. 也是這個情況..控制不了..sorry...
今日同呀爸呀媽食lunch.. 之後去左買nds...深藍色...同3個唔同..哈哈...4個人都有一部.. 出街玩就利害囉..一行4人..一人一部..哈...今天是一個特別日子... 除了痛.沒別了...一通電話..你知道電話對面的是我嘛..有感應嘛...2人.難道不想..??
好了.. 明天上學了...新年假期自己好差勁.. 咩都未掂過...根本沒心機..起來的力氣也沒有.. 還說什麼溫習......考mock..死左啦...當你眼睛閉上 低下頭不說一句話 你愛我嘛 ....
毛毛 NDS
新鞋 按摩地方
|