今日星期日..尋晚呀哥班朋友黎左玩...玩到2點先訓... nds哈哈...今朝同佢地一齊去飲茶..成枱都係野食..hehe..食到1點幾..2點同呀礫出左街..買左本日記簿..由開始寫到宜家.. 已經寫左3本有多了...所有回憶我要一一記低..我怕當我失去記憶時把你忘掉..
聽日又返學啦..測驗.. 好煩呀.......唔想溫呀...咁ge時候要我溫書.. 不如叫我死左佢啦...我好辛苦..每一晚自己都好難入睡.. 不懂得怎控制..好痛苦...................
我已經開始對你..有陌生感覺..我就是害怕......不懂得親近你,,

|