尋晚在發你脾氣...我本身已經唔開心,,你偏要令我更加唔開心...你緊張我咩,,緊張的係你自己..怕我連累你吧,,,, 你因咩要避我喎..如果我發更大脾氣已經掉爛左你電話啦..仲會係尋晚咁一走了之.. 玩左一晚失蹤...1點幾先返屋企...你一早已睡..緊..??緊我就唔會返左屋企啦,,,,
今日自己都係屋企...一個人..不停在想.跟你的關係如何....好痛,,好辛苦..令我更加辛苦.... 係你..令我咁樣..拉起我,,再要掉低我.....