今日又all day係屋企啦...嚮往一人的生活,,,近排訓到好晏先起身呀..哈哈.. 又變返豬啦...
個晚終於發現自己的朋友只得很少..當我想找個人陪我..我希望那些都沒法陪我....
我認真覺得你所說的是謊話,,讀完書先算,,? 算啦..你都無呢種耐性..
覺得自己好傻牙...到最後你說什麼都可..我也無法去求證....訓得唔好,,有幾擔心,,都只是你片面之詞..
我都唔知自己應該相信與否 ...你話,,如果真係見到..會殺人..??我不會..如果要我答,,我會殺自己...來減低痛楚..
我終於都認輸了....Can you make me forever smile..
|