今朝訓到11點先起身.. 呢幾日嚴重唔夠訓..今日訓晏d..^^..
之後出左大埔墟找媽媽..去左買電話.. 我部電話比我跌到short short地..
不過買呢部電話係自己比錢架..橫掂自己有.. 唔洗用媽d錢啦......跟住食完飯就返左屋企lu...
係咁搞部新電話..哈哈..... 整返d電話落去...再set返d野...keke..
今日都冇乜野做,,夜晚又出去補習..自己出去...呀媽返大陸.. 補埋呢堂就完啦......
真的繼續靠自己努力.. gogogo...我要達到我的夢想,,,
自己近排都冇乜精神咁...冇黎神氣....冇乜心機.....咩都冇咩都冇.................小憂..變大憂啦,,
 
|