幾日冇打blog..可能是沒心情... 電腦都冇多開.....星期6係屋企發呆...星期日的一個下午..是跟你過,,
你覺得厭悶??該想些新意..每次傾一傾都會喊...眼淚一直流都不能收...只有這個空間是屬於我們...
咁多事發生係我身邊.... 好煩呀...就黎會考啦...呢個時間要我煩咁多野....我真係好厭好煩好辛苦...
煩你的...理所當然.. 我是沒有選擇,,
今日返左學校補課..數學... 愈做愈無心機..索性唔做,,打機....哈哈,,
放左之後同呀媽食飯....妖,,係要搵野黎煩我...我話唔租就唔租啦... 間屋我有用,,租乜呀..
你試下租囉..我實玩串個party....親戚我都唔驚. 同佢都冇兩句.....關我乜事,,
好快好快... 2個禮拜之後就到會考啦.....開始9日的考試..自己可不可以繼續努力,,是靠你..
我都已經撐左咁耐啦...再撐都可以吧..不過再負擔更多..我就害怕跌倒,,
|