數學補完課啦.. 最後一堂...莫sir...會幾時再見呢.. 中六(不太可能)謝師宴(may be la)街上(機會很微)..
不過我地呢班5C都令佢好開心架.... 起碼補佢ge課係返得最多人ge..相比英文,,好大對比...哈X 2..
我都好乖架... 數學白痴都返哂咁多堂...呵呵.....
上星期買的電話... 今日竟然short左..補完課..拎起部電話... 個mon花哂..睇唔到..之後仲冇左晝面..同呀ling食完飯,,,
返左屋企拎電話d野同呀媽出去換電話..我一去到...果個人就話幫我換過部啦.. 問都唔洗問..
成部新ge比我....終於都係要換....... 又要我搞過哂d野.....>V<
之後睇埋醫生就返屋企lu..... 又在發發發毛.....星期五lu.又過1個禮拜..會考再近一點lu...11日only,,
努力吧,,,只要盡左力就夠,,,我知你會支持我.......等待我的好結果 ,,

|