今朝11點起身...下晝同ling出街食飯.......剪頭髮,,,輕哂..哈哈......幫我gel得好爆..>V<哈哈... 食椰林閣...傾計..成熟了..??人愈來愈大..諗ge野都擴闊...可惜我對你.愈來愈緊....令你透不過氣,,,
行左陣..就返屋企啦.....細個ge天真....大個ge執著.... 轉變好大,,,自己..朋友..家人.. 收心..我都只有這一個要求,,,你知道嘛??沒話多講....心情..大起大落的,,人生..很善變..