正式步入最後一個星期...下星期二..開始第一科..1個星期的準備..伍丙人 加油,,
今朝11點同呀媽出去食野..2點返屋企...溫下書.... 商業..我都仲未開始背..靠天才囉...
仲係冇乜心機咁...唔通我真係因為你..讀唔到書,,,!?
一直重複諗ge問題..令你煩..令你討厭....每次都會鬧..令你發脾氣.. 最後我都要低聲下氣咁認句錯,,
關係一直係咁樣..我變....不能改變你..唔好去改變你...就係對我ge教訓 ...
點解你諗得咁開...而我就唔得..我好辛苦..覺得自己... 好一文不值,,
我為你做無限ge野......我為你去改變....我為你去收埋我ge無理取鬧.....一切一切,,
|