今日考地理. 尋日同嘉琳係m記坐左10個鐘...足足10個鐘...但我地竟然無比人鬧..而後面的在溫習就被人話..
可能係我地有成100蚊ge消費啦...哈哈..又咖啡又食野.. 佢多謝我都黎唔切!!
亦同嘉琳玩左好多無聊野 ...哈....夜晚6點走人lu...坐車,,
今日去慈航考試..好殘的啦......又遲開考.. 鬼咁慢...MC.死得...錯好多..12點幾同嘉琳同某人去大中食飯...
食左2個鐘ge飯...跟住行左陣街.. 再去左i-game打機.... (應屆會考生,,,!!)哈哈...太輕鬆的我們..
雖然聽日係考中文je...不過4點幾都返左屋企ge.....乖乖的.. 是回去睡覺..補充一下一下... 應付明天和後天的中文會考!!
無聊作1
無聊作2(加砂糖的薯條)~~我食左一次..lam2次..哈哈,,

|