今日考聆聽..很緊張....sorry我自尋煩惱!!!!!朝早搭的士去靈風...9點15入room..之後一路聽收音機,,
電台在做點唱...會考生..加油.. 聽一聽歌..輕鬆了點,,
10點開始啦.... 冷氣涷死人啦...又唔較細d...
12點考完...返太和同嘉琳食飯..我係同你先可以開懷大笑.. 你實在令我好開心..可以笑..可以傻..
我真係好開心有你呢個朋友 ...我認識你的第一天..在我三年級的時候..
果陣大家都好幼稚feel...但係到宜家.. 仍一樣的..這一個朋友別處找不到.......
終於考完3科... 可以休息一陣..再戰星期三...我知我很妄想,,可是我很想念你那時將我公主般寵壞的日子..
我內心的刺 拔不走
|