再同你嗌交...大家的情緒愈來愈支撐不起...我令我們的橡筋拉得快斷...我唔想唔想唔想.. 我知我錯..我知我唔岩..每次爭吵過後都低聲下氣求你原諒..這樣你已厭倦,, 我好痴線..點解人地做到ge我唔得........
今朝同嘉琳去左呀ed度.染髮..黎過新開始..頭髮剪短了,,不想再有太多煩惱.. 在學的人..所煩的...是太無謂...因還未接觸社會,,,,,,,,回了家,,好想找你..