今日同嘉琳去左沙田行街街...拎左部相機..影左好多低能照..哈哈.. 不過是可以令自己笑一笑的方法....買左d野比媽媽...母親節嘛....孝順的.. 1點幾行到4點...已經好攰囉...哈....跟住就返tai po 剪頭髮...嘉琳剪...我睇... 6點返左坪朗拎野...之後先返去林村...今日輕鬆夠了...明天就加油囉....
the last one...i will be add oil...i want to have a good show for you!!