今日訓到12點先起身....頭好痛..尋晚的酒累事..原來我是這樣無理取鬧.被你鬧得很痛.. 我不明白自己有咩錯...我只是真的睡著了不知時間...這也是錯嘛?? 向你講左咁多心事..你真的有留心去聽嘛??
今日係屋企都無野做..無寄託的日子,,,真的是??考完會考...真的沒預期中感覺輕鬆.. 連想找你的勇氣都沒有..外面的天氣很熱..你做得很辛苦..不騷擾你... 說我不關心你...但我做的..都有想你那一方面..野蠻..無理取鬧..你對我的評價.....