多謝你的cm啦..... 我終於係今日搵到份工啦....不過好遠呀...在葵芳... 在爸爸的朋友的公司...我不要丟他的臉啦,,,哈哈......... 但係有衣著限制....要著我最不想著的.....裙呀....
聽日9點要返到...不能遲到的呀...扣人工的啦......我會比心機的,, 加油加油加油....!!!!!小憂!!!
朝9晚6的工作...我會搞掂架...gogogogo..