一日休息....終於感覺到休息ge日子好寶貴........ 不過都係唔係點訓得好...今朝一早9點幾彈左起身.. 今日唔知有咩做呢...尋日買左好多衫...不過主要係用黎返工的....
哎呀...心好亂..唔知點好..我想做到你愛那位...可惜我亦妄想當你心中最重要那位...