今日放假... 要去考口試..朝早同媽媽食完飯回到家...make up完.. 就走左上呀ling的家..
在家很無聊嘛....hea到5點30..佢呀哥黎車我地...哈哈... 被見到我不雅的一面,,
post d 相比你地睇牙.... 近排無乜心機去打日記,,
to you:: 相信我...我不會再騙你..我知道你先係我應該擁有的..
以前的..我地試過2次..雖然最後不成功..但我想真心去嘗試多次.....
我希望你會變成我的所有...以後..有你,,sorry..我地大家傷過2次..再黎過牙..我忘不了你,,
應該好好珍惜你....
 
 
|