終於都回家了........很不捨得..一個人生活的日子... 而且不捨得很多...........離開令一切變得簡單嘛???? 我太重疑心了嘛...生氣嘛,,,
今日終於都見到太陽啦...哈哈.......可惜都沒有出街.. 留在家睇碟...不過都開心ge...陪伴,,開心,,
聽日假期.....休息..真的會好好休息.......少見了..真的會有好處嘛... 我應該接受你的建議........慢慢習慣.....