擔心...我擔心著事實到底幾時黎困擾我.... 工作....已經唔想做啦...因為要我follow新的工作....我自問應付不來.. 現在是關注幾時同老闆講我要走... 好想...捉緊你...盡訴我所有的心聲,,而你就需默默靜聽我訴苦和抱緊我,, 我會煩惱,,,,點樣過那一段不是小憂本人的生活.......... 我希望自己係個扯線娃娃..寧願被你操控我所有..我也不想是自己面對一切痛苦煩惱,,
好想像你們一樣沒表情沒思想沒煩惱沒痛苦沒傷心..我會過得比較好