今日休息了....請左假...尋晚終於忍唔住..走左去睇醫生... 打針快好d嘛...呢句咁白痴的對白就係我對醫生講的,,, 醫生都笑左一笑....即時覺得自己魚左..... 打針好痛牙... 訓左一日...紅腫少左d啦.......日日都落雨..到底幾時先見得到個陽光... 落雨落到人都down哂......岩岩收到ive的密件...那一科好..也在思索中..
吵吵鬧鬧很厭惡 難道需要和睦就真的這樣困難.... 不知不覺之間.....我已變習慣,,,,