今個禮拜..自問過得好差...沒有一天是開開心心.. 只有吵架....好厭嘛..會說到出口..
唔想hurt到我的意思係咩...心知啦,,無謂講... 今日唔洗返工...我做錯d咩...你地要咁樣懲罰我..要我走的路咁難行... 誰連累誰...還不清楚嘛??今日心情很差...無野想講..
灰色的...比賽未完結..難道我就真的要負傷被迫離場嘛... 那一個權利認定放棄嘛....下雨和陽光..沒有分別..因為沒有帶給我任何快樂