星期一...又是上班的日子了...尋晚係隔離屋企bbq..十指緊扣就等於是情侣嘛 該沒有這權利....夜晚訓唔著,,到該事實走到..沒有任何能力抵抗...
上班的時候雖然快過..可是我也懷念不用上班..整天在吃喝玩樂.... 可是我那一班朋友..早已各散東西...怎樣再聚頭......
外國讀書..近排有呢樣想法..但係有太多方面...我不能取捨.. 細心掩蓋一點點傷心
努力中... 搖頭公仔