每天提心吊膽地過...因為我害怕每一個星期的過..去迎接另1個可怕的星期到臨...
今日放半晝...又係落雨天...究竟幾時先無雨...日日咁樣落..究竟個天想點... 買禮物...仲未諗到呀...不能熱情一點嘛??太冷淡..... 尋晚好唔開心...所有心情都沒有....我好辛苦..以前的開心,,走到那裡了??? 眼濕濕...完全得不到關心...
星期一是謝師宴...準備好了嘛???
老闆請的日本生果..78蚊一盒架...哈哈 水母郵票