知道左答案...太快嘛??接受不了???好多問題..我自私呀..得唔得.. 好痛苦....精神分裂,,,那一個還是我嘛???
尋晚謝師宴..大家都著得好靚呀..影左好多相...呀ed幫我set頭..嗯..都幾有心機架.. 間酒店d野真係麻麻...d三文魚竟然!!!!真係唔掂.......
大家再聚頭的一日...幾時再有呢個機會..應該係8月4日啦.... 要放手...因為我玩火..而且踩鋼線.......就係會咁嚴重...