終於又再跌返落黎...本來是可以站得穩穩的..最後一個情境..就已經再令我整個人跌回谷底,,,
當我失去所有時..才會發現真心知己..是不多,,,,, 需要..不是一次半次..是經常.........
殘忍...我只會帶著唔開心的心情..有說過開心嘛??有幾多次..會聽到我說今日好開心,, 當面對的時候...是難以想像..我好想可以忍得住..咩都唔知唔見唔理... 可是事實話我知果個並不是我.....
能夠多一個要求嘛...你會說不..心已痛得沒知覺
我的痛不是你的痛 我的累不是你的累