今日係學校好似平時咁,
數學堂,他媽的,個牙sir好煩,傻仔軒比佢調左位,因為太嘈:D
食完lunch返黎,細豐想睇報紙,不過我係咁整佢,搞到佢冇得睇咁制:D
放學前2堂去禮堂聽野,悶到抽根,
放學,去左踢波,扲波個下唔知係唔係拉親,大脾內則痛痛地,
岩岩又再次想起老豆:(
今日咁又完左喇~_~