啊筠的日誌
啊筠的~日誌~~!
2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


2006-12-21 分類: 未分類

    哈!我又喊左啦!由細到大有咩人同我同一時間喊的話,我一定係無人理,然而每次跟別人說,換來的總是被人笑,即使是自己最親密,最信任的人也無一例外......

今日是十二月二十一日,我不小心把我的好朋友弄哭了,於我跟她 「say sorry」的其間,有一個一個中一的男生走來八掛,我只是說了一句「走開啦!」,怎料到會引來一些叫罵和一句「無家教」

    我終於都喊左啦......    但..........    有人理我嗎?   到頭來,有人......理我............嗎!?............

D人只係會理我個朋友,但....卻冇人理過我,一個都冇,但係佢地知到我陴人罵,但卻無人理我,只問「你個朋友無事ㄚ嘛?好好睇住佢呀!」

但......由始至終,冇人理過我。

哈...哈..............  

                                                              






訪客留言 (返回 LKLily 的日誌)


阿井 於 2007-02-16 08:55 PM 發表:
你都真係好耐無留言喎!!仲諗住今日上你個留言版睇下添^^!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

再留過囉~~
Posted at 2007-02-16 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



無奈" 於 2007-01-17 11:19 AM 發表:
黃婉恩同埋劉寶欣叫我代佢地留言比你既-.-
劉寶欣話你個blog好令喎@@
黃婉恩問你做乜鬼咁耐唔打日記-3-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI hi!~~無奈 ^^
thinkyou 劉寶欣話你個blog好靚.
黃婉恩問我做乜鬼咁耐唔打日記-3-?
because.......
me 冇 thing 好 write. -_-"
Posted at 2007-01-26 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



無奈 於 2006-12-25 02:44 AM 發表:
你叫果條kai子收皮啦~洗咩為左條kai子講果句野而喊呢@@?喊都唔鬼關佢事啦~走埋黎搭嗲~
請問上面果位係唔係鄭sir呢@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Hi~~ @.@"
無奈你好......
你全名 is what?
回你的問題,的而且確係鄭sir
Posted at 2006-12-26 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿井 於 2006-12-24 10:56 AM 發表:
傻妹,聖誕來臨應該開開心心嘛!誰說沒有人關心你?
可能大家都認為你比較堅強吧,加上你身邊的人在哭...
所以很自然地才先去處理他吧。當然,被人說沒家教
的確不是味兒,不過這亦是一個反省的機會呢!是自
己當時太激動所以沒有留意態度?還是因心急維護身邊
好友而失言呢?不妨想一想吧...明白了,以後就不會再
出現同樣情況,你就不會悶悶不樂了,對嗎?
不如說些開心的事吧!南京之行如何呀?喂,不要忘了我
的手信呢:D
好啦,我先祝你 聖誕快樂、新年進步、學藝精進、身體健康!
(你無理由唔俾手信我掛!:p)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

首先,井 sir, 3Q ^^
 我 3Q 你認為我比較堅強,但...我則不大認為自己比較堅強,可能因各人看法不同,但我仍要3Q你.
但,我認為自己當時沒有因太激動而沒有留意態度以及因心急維護身邊好友而失言的問題,原因同上(底線者),但仍3Q 你.
我也會好好想想的,再3Q你.
3Q你回覆留言俾我.
 
                             嘩!~~ 
仲要手信!?
算啦!~~ 呀井,都有左我俾你個4...個..呀!~~唔係,係5個3Q才對,咁......
唔冼我俾手信啦!~~
 
 
Posted at 2006-12-24 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LKLily
暱稱: 啊筠
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
RSS 訂閱
RSS Feed