2007 年 3 月 4 日 星期日  |
| 2007-03-04 |
分類: 未分類 |
今日我全日係屋企呀!
做左好多 think!
之前我上果個粵劇班呢,嚮二月做左個巡遊表演,
我都有份。
而且果日 TVB 都有去拍巡遊,
更會係 三月十日夜晚七點半放映。(第一台)
如果得閒,請看看見唔見到我! ^^ tx
|
|
|
圖書館 於 2007-03-06 12:00 PM 發表:
|
|
|
yan 於 2007-03-06 08:36 AM 發表:
|
|
|
無奈" 於 2007-03-05 06:55 PM 發表:
|
網主回覆
.............. Posted at 2007-03-06 08:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
涅吉(jacky) 於 2007-03-04 06:45 PM 發表:
|
網主回覆
同一句話唔洗 say 兩次...............
-_-" Posted at 2007-03-05 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
涅吉(jacky) 於 2007-03-04 06:45 PM 發表:
|
網主回覆
OK Posted at 2007-03-05 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|