尋日睇電視睇到好晚..今日又鬼死咁早俾人叫左起身∼本來諗住唔聽..但係我屋企人聽左嘈左我起身..三水話叫去打波..佢話今日好多人打..點知去到又係得我地5星戰隊..跟住同埋另一個唔識既人鬥波..係咁邊吹水邊打波∼哈..三水衰到俾人搵個波扔頭..真係柒到懵懵∼我今日都俾人扔左兩次頭=.="鬼叫自己打波茂下茂下∼跟住傻仔傑又黎左..硬膠膠..嬴左好多場..真係悶到喊 【三水打波打到發火囉∼冇品啦!!唉..成日發火呢個四眼仔..】跟住去左食野..吹下水咁..晏就佢地仲玩再打..曬到也媽爹..之後返去學校打波..估唔到係學校打會連輸3場∼柒>"< 今日母親節.,落街買野=.="買汽水同D薯片..依家塊面好紅,,好熱,,好頭痛..
|