以為呢個颱風【珍珠】會可以返少一兩日學..點知..仲係得個3號風球 今朝遲起左身..跟住就即刻換衫返學..之後國寶打黎..晨早流流打黎..嚇死 朝早返學天氣都好好..跟住上堂又一如以往咁..訓下上下咁囉..lunch落去拎飯..呢個班草(自稱)陪我落去拎..我ar哥遲左佢又肯陪我等啵..真係感動 放學就同Miss雷傾下國寶返去補考既野..跟住等茂霖一齊走..其實係等佢把庶因為我冇帶庶..唉∼返到屋企又冇啦啦俾人話..唔想嘈就唯有忍..
好彩有【pc415】吹左下水..先冇咁down=.="始終都係安答好
【pc071】開心D啦..成日都好似唔開心咁既你..haha∼係咪睇日記嚇親你呀
|