今日終於考完試啦..好辛苦 今日考電腦..完全吾曉差d想交白卷..考完試之後去食野..同ar冰姐..劉小妹妹..海軍陸戰隊..林俊..嘉俊..果d食咩韓燒..本來諗住今日約好左去我屋企打麻雀..但係吾夠腳就冇去到..我就去左Condom屋企開波..好吾想打..但係玩玩下開始有d癮..期間=.="吾好意思..要COYEE同劉小妹妹等左咁耐 之後再上去打過..最後Condom一個輸三家..真係..但係冇計到錢啦..玩下輕鬆下既Ja..返到屋企7點幾..坐左一陣又出去..=.="去同班舊同學出去打邊爐..今次都好多人去..平時約極都約吾到人..今日最衰雞脾屋企有事吾黎得..肥龍..高俊..寶叔..三水大佬..星仔..Bobby..連臭豬都黎埋..真係難得一見..去到食吾多野..不過吾錯幾好玩呀.."志在參與"..之後去行下冇啦啦行左去睇波..白痴 返到屋企12點左右..之後就訓覺lu..
|