【COYEE生日快樂】希望每年7月1號你都開開心心啦..打返7月1號既野先..今日9點幾起身就換衫出街..因為今日係COYEE佢生日..要陪佢過生日..今日因為大家都遲起身..唯獨國寶一早出去..之後就因為咁我就快快去火車站搵佢..壽星妹話怕佢等得耐會走..叫我快d去搵佢.. 去到好彩仲見到國寶..之後等齊人就去唱kk..小弟去都冇唱過只係去到聽人唱歌而已..唱到2點幾就走左..見到壽星妹好似吾開心咁..Maybe因為我掛..跟住就同佢去拎部電話去整..之後本來去睇戲..但係好多人冇去到..之後就返太和了..返到黎買左個蛋糕仔俾佢食..吾知點解覺得佢今日好吾開心咁..好吾知點 可能係我出現先會令佢咁吾開心過今年呢個生日吧!!SOR
【希望你會開心d過生日..吾好意思】
|