傷左成個月lu..諗住好返左好多..
點之尋日打籃球又傷多次..慘..
不過尋日好開心^^對丙組..
唔夠人..變左我打底..打十五分鐘!
終於做返一次得分王^^哈哈!!打底原來好好玩!
今日..放左學去練波..[足球]~去到既時候..
景義留低左袋衫係的士...去到先無衫換..
好好心既的士司機拎返黎球埸..勁好人!!
之後我因傷又打龍..又比正選sm..本身我都係正選架ma>.<
唉...今次失左3球..成日加埋..唔計半單刀..只係救左2球單刀..
表現有d差..好想快d好返..出返黎踢ar..
點知..呢埸都未完...又倒地..景義..你好好人...
多謝你..你對我既大恩大德..畢生難忘=.=
傷到連行都痛..好慘..景義要陪醫藥費!!^^
之後就走lu~~
|