今日做左好多運動好攰ar..
會考pe堂跑1600米..輸波既心情好似仲未平息..
但係已經無尋日咁傷心la..因為婷婷不離不棄咁陪住我..
係msn第一個安慰我..thx~
之後lunch又打左好耐波..
最後一堂地理堂..唉..
放左學表哥又叫左出去踢波..踢到8點..返屋企食飯..
食完又去東亞打波..攰到爆..
唉..你究竟咩事ar..有事又唔同我講..
今日成日都失蹤..
總係覺得你怪怪地..