今日又係做個D - T S A - 啦 !!
好悶呀//今日都冇D咩野做___
我琴日畢業典禮開始個陣,D人係到訓我地話!!搞到我訓左XD...
但係D老師主任都又睇吾到我訓WO...真係呀//點做老師嫁**
唉......XP但係吾俾佢地見到仲好啦!!吾好阻住呀嗎^^
哈哈x9999,[ BUSY ]都訓左呀!!不過佢俾李主任見到呀.勁樣爆呀..XD
畢業典禮---真係開心啦!! :)