我又好耐冇打日記啦!!
我7月30至8月5去左旅行,SO..冇打日記LO!!
我去左北海道同東京2個地方!!
影左好多相同學左D日文**
最開心GE係可以喺DISNEYLAND同唐老鴨影相呀!!
勁開心/\/\**
仲有買左D手信俾同學
去旅行真係開心...吾知大家又有冇去旅行呢??