|
|
2010 年 10 月 22 日 星期五  |
| 2010-10-22 |
分類: 未分類 |
其實大家有咩吾鐘意我嘅地方可以直接講;
我又唔會嬲,
我淨係想大家坦坦白白,.
我會好努力甘改我吾好嘅地方=`]
但係你地要同我講
吾講我真係吾會知
只想坦坦白白過開開心心嘅日子
希望你地會坦白
♥ 我喜歡你 是我獨家的記憶
|
|
|
Ken876 於 2010-12-02 10:46 PM 發表:
re* 吾想返:p
|
網主回覆
thx'
真係好煩. Posted at 2010-10-23 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx' Posted at 2010-10-23 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx' Posted at 2010-10-23 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx' Posted at 2010-10-23 02:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx' Posted at 2010-10-23 02:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|