|
|
今日.   |
分類: 未分類 |
. 能當甚麼事也沒發生嗎.? =]
今日. 番學又放學. 放學又番學. =]
吼. 學校玩嘢.! -.- =]
今日晏就放學. 好正. xd =]
鄧喪抽--愛上男人味. xdxd.! (P.S 鄧喪抽係水水. -v- ) =]
哈. 好成功. 好幸運. 入咗高一甲. =]
睇到個高字有d驚tim. 唔想咁快高中牙. 冇得玩啦. =]
|
文章出爐的時間::2010-06-28 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
Siplus 於 2010-06-29 07:53 PM 發表:
ya ~~~高中生
|
網主回覆
haha. Posted at 2010-06-29 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
w____c 於 2010-06-29 01:14 PM 發表:
高中啦- -
|
網主回覆
啦啦啦啦啦.~ Posted at 2010-06-29 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
想想想想想.~!~! Posted at 2010-06-29 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
reasom 於 2010-06-28 11:30 PM 發表:
高一比d心機呀@@
|
網主回覆
okok. 一定一定.!! Posted at 2010-06-29 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|