[]' Just.! =]
So GooD!' =]
P.C   -v-
最近訪客
最近沒有訪客
時鐘仔. v______v
2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


今日. 滿足 分類: 未分類

 

 

.       能當甚麼事也沒發生嗎.?                       =]

今日.  番學又放學.   放學又番學.       =]

吼.     學校玩嘢.!     -.-    =]

今日晏就放學.     好正.  xd   =]

鄧喪抽--愛上男人味.     xdxd.!       (P.S 鄧喪抽係水水. -v- )       =]

 

 

哈.   好成功.  好幸運.  入咗高一甲.    =]

睇到個高字有d驚tim.    唔想咁快高中牙.   冇得玩啦.      =]

 

文章出爐的時間::2010-06-28 10:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 LLC_YoMan 的日誌)


L2Ikab0 於 2010-06-29 11:20 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siplus 於 2010-06-29 07:53 PM 發表:
ya ~~~高中生
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sh3n1314 於 2010-06-29 04:27 PM 發表:
CM:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Angel_five 於 2010-06-29 01:55 PM 發表:
咁你米好惊高拉西咯..-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha.
Posted at 2010-06-29 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w____c 於 2010-06-29 01:14 PM 發表:
高中啦- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啦啦啦啦啦.~
Posted at 2010-06-29 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mercedesmok 於 2010-06-29 12:12 AM 發表:
c0mm2nt:3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



moie1230 於 2010-06-28 11:46 PM 發表:
難道你不想高嗎?xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想想想想想.~!~!
Posted at 2010-06-29 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



reasom 於 2010-06-28 11:30 PM 發表:
高一比d心機呀@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

okok.  一定一定.!!
Posted at 2010-06-29 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin1123 於 2010-06-28 11:29 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHriS_C 於 2010-06-28 10:27 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LLC_YoMan
暱稱: ❀. Cinderella. =]
性別: 女
國家: 澳門
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31