終於又到左2009年最後一日...唔知點解今年唔開心既野特別多!!無論係讀書、事業定係愛情樣樣我都唔開心!!
連最後e幾日都落雨..令我又回想起北京我和她下雨邂逅的一天...既係我開心的一天....又係我妒忌的一天...
每次落雨都有好多唔開心既野圍繞住我..而最近的一次旅行!並不是我想像的那麼開心∼去完返到黎都未正式開心過∼幾時先可以回復到正常呢!?(想問:有冇人知道我2009年9月9日當日做過d咩呀?點解戈日會係我2009年最開心既一日呢?到底當天發生過咩事呢?)
算啦∼! 2009即將要過∼寄望Twenty-Ten啦!開開心心咁過啦!
今晚可以唔好落雨嗎?我想開心咁過埋佢...

祝各位都有一個開心既除夕!!
2009最後一日借既兩本書!

就由2010新既一天開始睇啦!!
|