|
|
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
| 2009-07-10 |
分類: 未分類 |
Today我同我個老豆去顧超文註冊,
首先我去咗車站等車,
原來我個死人呀哥吹水,
我呀哥話只要等5分鐘就會有車,
點知等咗差唔多20分鐘先有一架車,
真係頂佢,
去到顧超文後,
我同我老豆去hall聽野,
仲有同個d老師傾下計,
我覺得d老師都幾好人,
傾完計後,
我同我老豆周圍see下顧超文ge環境,
原來顧超文都幾大,
大過石天少少,
完成所有野後,
就搭車走啦........
有時間再打過啦.....88
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 2009-07-04 |
分類: 未分類 |
今曰我實在太悶,悶到我抽筋,所以攞起枝筆用咗五分鐘ge時間作咗以下呢首詩,請大家比面我,睇完之後比個CM我或姐批評下以下呢首詩,我好願意接受大家ge批評架!
我對了你這麼久,
我還是生不了情,
你那迷人的雙眼,
吸引我愛上了你,
愛永遠是永恆的,
現我只想說一句,
我愛你一生一世! |
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| 2009-07-01 |
分類: 未分類 |
今日係所謂ge「七一」,
唔知大家今日有咩做呢?
我今日就好無聊,
半日see住個電腦,
一係打cso,
一係surf the net同msn,
用咗一個鐘頭落街同18打波,
仲有今日真係好大個太陽,
搞到我超熱,
熱到我差唔多「中暑」,
唉......冇番學幾個星期我已經頂唔「信」,
真係唔知暑假點過,
如果大家有咩活動一定要約埋我呀!
得閒再打過啦........88
|
2009 年 6 月 27 日 星期六  |
|
|