諗起前日可以打環靶,真係唔知可以講咩......
最後打咗十粒彈,全部入黑圈。yeah~~~
當時諗如果係活靶幾好......鼻哥周邊全部係彈孔
(好串啫......)
-----------------------------------------------------------
講正題,最後一日啦暑假......仲有語文暑期作業未做...
以前9月3囉...依家9月1...算點
比以前唔同嘅係:我加入射擊隊
一直訓練冇停過(游水)
MC(Morning Call)
真係依家都唔知點......萬一兩邊比賽撞正,要我揀邊樣?
祝我快啲趕曬語文作業然後瞓覺!!!
|