今日係第3日等m記個通豬了~"~仲未打俾我wow~,~ What A fk)))))
放左學,,番到屋企~到依家先可以玩電腦 = ="現在已是11點了~~先啦啦林打
日記!!因為我汁書汁到依家!!老媽子又逼住我唔俾我睇電視wow~"~悶到乜甘-.-
我要呢個星期6日唔出街,,要係屋企溫書A__A
我要升F.3,,有咩事升到F.3再算!! 但我依家好驚好驚,,驚升唔到班也 =,=
如果升唔到,,我真係唔撚讀啦!!
送老婆番歸時,,同老婆係隧道裡面啜啜卜 >3<" KAKA"
Foreve Love koey ㄛㄛ
|