【咳~ 】 (2010 年 2 月 5 日 星期五) {晴天}
刊登時間:::2010-02-05 08:36 PM
今日有pe堂~英文堂同工場堂~
pe打籃球,羽毛球~
之後英文~做mock xd
做完去食早餐~
食完係咁咳~
咳到聲都沙埋><"
之後工場堂~鋸鐵~鋸左成3個幾鐵~
好累~不過冇琴日咁累~
聽日星期六~都要番學~
唉~各位晚安=]
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]