【電腦壞左... 】 (2010 年 2 月 14 日 星期日) {晴天}
刊登時間:::2010-02-14 11:52 AM
各位新年快樂ar=]
新年先黎壞電腦~
岩岩先有人黎整番~
原來係火牛瓜了><"
祝各位今年利是多多啦=]
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]