【番學啦=] 】 (2010 年 2 月 22 日 星期一) {晴天}
刊登時間:::2010-02-22 10:06 PM
今日要番學啦,唔捨得起身><"
搞到差d遲到添><"早餐都冇食,
衫到冇襯,就沖左出去啦^^"
不過練成刷牙洗臉同步xd讚~
最近迷上左facebook養魚啦~
ok好玩呢~不過都係要打blog ge~
不番學啦,大家加油啦=]
cm明天回啦=]晚安
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]